Een dag voor vertrek.... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van stefan Pol - WaarBenJij.nu Een dag voor vertrek.... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van stefan Pol - WaarBenJij.nu

Een dag voor vertrek....

Door: svandepolsxm

Blijf op de hoogte en volg stefan

05 Januari 2012 | Nederland, Nijmegen

De weergoden zijn vandaag goed gestemd. Donkere wolken pakken zich samen boven Nederland. Stevige wind zorgt voor overlast en de waterstanden staan tot aan de bovenzijde van het maaiveld.Vreemde winter in ons leuke kikkerlandje.

Vandaag de laatste voorbereidingen getroffen voor mijn vertrek. Twee koffers staan klaar voor vertrek. De geur van warme appeltaart ruikt vriendelijk door ons huisje. Lotte had het prachtige idee om een taartje te bakken en dat kan ik natuurlijk alleen maar aanmoedigen. Nog even een Hollands avondje appeltaartje, koffie, wind, regen, tv kijken.........ik zal het wel missen.

De vlucht staat morgenvroeg gepland om 08:40 uur. De aankomsttijd is 12:40 uur lokale tijd. Als ik eenmaal in het vliegtuig zit kan ik alleen maar terug kijken op een paar prettige weken. Ik heb veel leuke reacties gehad van de mensen uit mijn omgeving omtrent mijn vertrek. Mijn dank daarvoor.

Gelukkig staat er bijna nooit geen file op de digitale snelweg en zal ik zo nu en dan mijn belevingen delen.

Mijn reis naar het 'Friendly Island' kan beginnen........




  • 05 Januari 2012 - 19:11

    Bianca En Marco:

    Hey.. Wij wensen jou een hele fijne reis en verblijf op dat mooie eiland!!
    Veel succes liefs

  • 05 Januari 2012 - 19:12

    Tjeerd:

    hee man, nou lekker Hollandse appeltaart, al zou ik nog liever een echte Bossche Bol hebben. Maar je kan niet alles hebben. Nog effe lekker tv kijken, morgen sta je met een koud biertje in de zee! Hopelijk heb je een voorspoedige reis. Tot snel!

    gr Tjeerd

  • 05 Januari 2012 - 19:55

    Carlijn Van Hoorn :

    Hey Stefan!

    Geniet van je tijd daar! Zo'n bijzondere ervaring! Ik heb iig genoten die tijd op de Antillen ! Nemen ze je niet meer af! Goede reis!

    X

  • 05 Januari 2012 - 20:24

    Sas&Dave:

    Have fun!!!

  • 05 Januari 2012 - 23:05

    Theo:

    Hoi Stefan, Alvast een goede reis en doe de groeten aan de collega's op SXM. Ik blijf je volgen vanuit een guur en nat Druten!

  • 06 Januari 2012 - 07:48

    Anouk & Martijn:

    Inmiddels zit je al in het vliegtuig! Een hele goed reis gewenst! Er moet natuurlijk wel gewerkt worden, maar geniet ook volop van het eiland! Leuk om via deze site op de hoogte te blijven van je reis!
    Grtz

  • 06 Januari 2012 - 08:23

    Kees:

    Welkom op het warme St. Maarten. Veel plezier. Wij hebben gisteren je laatste appelflapje op. groetjes

  • 06 Januari 2012 - 08:52

    Gitte:

    Geniet van je tijd!
    We houden het via je verslag bij.
    Liefs Gitte

  • 08 Januari 2012 - 20:28

    Olav:

    Stefan, maak er een mooie tijd van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2012

Reiziger

14 April 2012

15 weken

10 Maart 2012

Sunset

16 Februari 2012

Carpe Diem..

30 Januari 2012

Tijd vliegt...
stefan

From 6 januari 2012 till july 2012 i will go to Sint Maarten. For me a new challenge to life and work in a total new environment on a caribisch eiland. On this blog i will share my experience on the friendly island. Dear rekinds, Stefan

Actief sinds 22 Nov. 2011
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 23172

Voorgaande reizen:

06 Januari 2012 - 06 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: