Aftellen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van stefan Pol - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van stefan Pol - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: svandepolsxm

Blijf op de hoogte en volg stefan

17 December 2011 | Nederland, Nijmegen

Kijkend in mijn agenda zie ik dat het inmiddels 17 december is. Nog een kleine drie weken voor mijn vertrek naar SXM. De afgelopen periode was een drukke periode. Er liep van alles door elkaar, SXM, opleiding, werk, privé en ook nog sporten. Het scheelt dat ik nog al een druk mannetje ben en bomvol energie zit.

De afgelopen weken kennis gemaakt met de groep collega’s welke ook gaan werken op SXM. Het was een prettige kennismaking. Verder is er al een tas via matlog (materieel en logistiek) naar SXM gestuurd en heb ik een bezoek gebracht aan een tandarts en een dokter. Ook is mijn vliegticket geboekt en staat nu definitief op 6 januari 2012 08:40 uur gepland.

Gelukkig heb ik nu een periode van voorbereiden voor mijn daadwerkelijke vertrek en kan ik nog tijd doorbrengen met Lotte. Tussen oud en nieuw hebben we een heerlijk weekend Scheveningen gepland. Op deze manier kan ik alvast een beetje wennen aan de zee en strand. Daarnaast heb ik nu de tijd om wat literatuur te gaan lezen. Ik vind het interessant om me te gaan verdiepen in de cultuur, de bewoners het eiland en de regio. Op deze manier hoop ik wat te leren van de denkwijze van de bewoners en Antilliaanse collega’s waar ik mee ga samenwerken.

Ik kan in mijn reisverslag uiteraard niet vertellen over mijn inhoudelijk werkzaamheden op SXM. Als er persoonlijke vragen zijn kunnen jullie me altijd een mail sturen. (vandepol.stefan@gmail.com).
Verder voor de geïnteresseerde zijn er een tweetal SXM nieuws websites :
http://www.thedailyherald.com
http://www.sxmislandtime.com

Groetjes,

Stefan

  • 17 December 2011 - 12:49

    Boeremoes:

    Hoi Broaier!
    Zoals jij bezig bent met de voorbereidingen voor je reis naar "the Friendly Island", houd ik me al bezig met de terugreis van "Dushi Boneiru" naar het Land van Maas & Waal.
    Ik wens je in ieder geval alvast een fantastische tijd toe op SXM en doe er op alle vlakken je voordeel mee. Ik blijf je zeker volgen.
    Ayo en alvast Bon Pasku i Felis Ana Nobo.

    Theo van Jan van Truut d'n Boeremoes

  • 17 December 2011 - 13:38

    Mary Koppers:

    heb een fijne tijd daar, samen gaan we je volgen. grt mary

  • 01 Januari 2012 - 19:26

    Gert En Ans - Wamel:

    Stefan ,

    wij wensen je een geweldige en mooie tijd daar in SXM , voor Lotte ook 'n spannende tijd , toch ?

    Kop op en hou je goed jongen , wij blijven jou zeker volgen .

    Gert en Ans - Wamel

  • 02 Januari 2012 - 17:43

    Ingrid Van Zwam:

    Heey die Stefan,

    Wij gaan je zeker volgen de komende
    tijd.
    Wij wensen jou heel heel veel succes
    en we hopen dat je daar een fantastische tijd tegemoet gaat.
    Liefs van de zwammetjes

  • 03 Januari 2012 - 10:41

    :

    Hoi Stefan,

    Je hebt net je computer opgeruimd en bent druk bezig met afscheid nemen van ons op de werkplek. Ik wil je bij deze heel veel succes toewensen met je werk in de West en ik weet zeker dat je daar veel werkervaring op zult doen.
    Daarnaast wil ik je het advies meegeven om zoveel als mogelijk te genieten van het Caribisch leven. Geniet met volle teugen en maak er een fijne tijd van.
    Ik zal je blijven volgen

  • 03 Januari 2012 - 10:57

    Kees Arends:

    H'e Stefan, aftellen deed Andre Kuipers ook, alsl jij daar maar niet gaat " zweven" .
    Goede reis, fijn tijd en werk ze met plezier.

  • 03 Januari 2012 - 17:08

    Lotte:

    Aftellen duurt nu niet lang meer! Op naar het Schiphol uitzwaai momentje. Kan dat ook in slow motion? ;-)

  • 04 Januari 2012 - 17:48

    Remco:

    Hey Majieck,

    Nog even en dan ben je op weg naar Sint Maarten.
    Heel goede reis en maak er daar wat van maar dat gaat jouw zeker lukken met je positieve houding.

    Koekoek en woeblie woeblie zal ik voorlopig niet meer zeggen.

    Groeten vanuit Schijndel, jonguh!

  • 04 Januari 2012 - 18:04

    Stefan:

    Remco is een gek mannetje. Als er nog een uitvraag komt voor ttw later in het jaar zal ik uiteraard vertellen dat ze de gezelligste hardwerkende collega uit Schijndel moeten uitvragen.

    We hebben contact.

    Groeten

  • 05 Januari 2012 - 18:10

    Ivo,Naomi En Saar :

    Goede reis stefan!!!! Ook wij zullen jou volgen en alle verhalen bijhouden via deze site, facebook en Lotte.
    Geniet ervan en natuurlijk... Werk ze!
    Gr. Ivo,Naomi en Saar

  • 06 Januari 2012 - 15:44

    Broertje:

    Hey bro,

    EN LIG JE AL IN ZEE.................;)

  • 06 Januari 2012 - 16:15

    Pa En Ma:

    hoi stefan,

    we wensen jou een hele fijne tijd
    daar op st.maarten.
    werk ze daar en natuurlijk ook ervan genieten.....

    sucses. lieve groetjes pa en ma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2012

Reiziger

14 April 2012

15 weken

10 Maart 2012

Sunset

16 Februari 2012

Carpe Diem..

30 Januari 2012

Tijd vliegt...
stefan

From 6 januari 2012 till july 2012 i will go to Sint Maarten. For me a new challenge to life and work in a total new environment on a caribisch eiland. On this blog i will share my experience on the friendly island. Dear rekinds, Stefan

Actief sinds 22 Nov. 2011
Verslag gelezen: 486
Totaal aantal bezoekers 23174

Voorgaande reizen:

06 Januari 2012 - 06 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: